maanantai 20. huhtikuuta 2015

Kampin ja Forumin ostokset



Olin lauantaina shoppailemassa koko päivän, sieltä lyösin kaikenlaisia kivoja vaateita. Kävin Kamppissa ja Forumissa.  Kävin siellä H&M, Mango, Vero Moda, Bik Bok ja Only kaupoissa. 
farkkutakki
Yläkuvassa on MANGO:sta ostamani farkkutakki. Siellä en ole käynyt pitkään aikaan.
neule
Minun lempikaupasta ostin neuleen, joka on lila ja Vero Modasta. 
Only:n t-paita

Minun mielestäni Only on paras merkkivaatekauppa. Sieltä löytää aina hienoja vaatteita. 


farkkusortsit
Minä kävin myös Bik Bokissa, en käy siellä usein.

h&m valkoinen toppi

h&m musta toppi

h&m harmaa t-paita

h&m vaaleansininen tuubitoppi


h&m musta tuubitoppi
Kävin myös H&M:ssä, minun vakituisessa vaatekaupassa. 

Lauantaipäivä oli rento ja kiva. Oli mukavaa olla Helsingissä. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti